امنیت وردپرس

مطالب آموزشی در مورد امنیت وبسایت های وردپرسی

امنیت وردپرس

مطالب آموزشی در مورد امنیت وبسایت های وردپرسی

امنیت وردپرس

امنیت وردپرس ، وردپرس امنیت ، وردپرس ، امنیت ، گارد وردپرس

طبقه بندی موضوعی

تغییر آدرس ورود به پنل مدیریت وردپرسبا Rename wp-login.php

همیشه هنگامی که وارد پنل مدیریت خود میشوید به صورت اتوماتیک با wp -admin وارد میشوید اما در اینجا با معرفی این افزونه میتوانید آدرس ورود به سایت را به آدرس دلخواه خود تغییر دهید، این عملکرد امنیت سایت شما را بالا میبرد و یکی از مطرح ترین افزونه ها در بین سایر افزونه ها می باشد. و یک افزونه امنیتی نیز میباشد، دیگر هکرها به راحتی نمیتوانند نام کاربری و رمز عبور شما را حدس بزنند.

کار با افزونه Rename wp-login.php

در مرحله اول نوبت به نصب افزونه میرسد، افزونه را نصب و فعالسازی کنید(طبق آموزش نصب افزونه در وردپرس)، پس از فعالسازی به منو تنظیمات/پیوند یکتا در پنل مدیریت وردپرس بروید و مشاهده میکنید که گزینه Rename wp-login.php در اخر اضافه شده است.

اکنون عبارت دلخواه خود را جایگزین کلمه login کنید. به فرض مثال vorod را وارد کنید و روی ذخیره تغییرات کلیک کنید.

سپس وارد بخش لاگین سایت خود شوید و خواهید دید که با عبارت wp-admin دیگر وارد پنل مدیریت خود نمیشوید و باید کلمه vorod را بنویسید تا وارد پنل مدیریت شود.

حال نام کاربری و رمز عبور را نوشته و وارد پنل مدیریت شوید. یه نکته هم قابل توجه است که با غیر فعال کردن ابن افزونه تنظیمات لاگین به صورت پیش فرض بر میگردد و دوباره با wp-admin وارد پنل مدیریت می شوید.

تنظیمات این افزونه خیلی ساده و آسان است، توسط این افزونه شما میتوانید فایل  wp-login.php را به هر آدرسی که می خواهید دسترسی داشته باشید تغییر دهید. سپس صفحه wp-login.php از دسترس خارج میشود و باید آدرس جدید خود را به یاد داشته باشید که بتوانید به صفحه ورود به پنل مدیریت وردپرسدسترسی داشته باشید.

اکنون با توضیحات و آموزشی که برا شما کاربران گرامی دادم میتوانید این افزونه رایگان را دانلود و نصب کنید و به راحتی میتوانید امنیت سایت خود را در مقابل هکرها بالا ببرید.موفق و پیروز باشید.


برای دریافت افزونه کلیک کنید 


منبع : میهن وردپرس 


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی