امنیت وردپرس

مطالب آموزشی در مورد امنیت وبسایت های وردپرسی

امنیت وردپرس

مطالب آموزشی در مورد امنیت وبسایت های وردپرسی

امنیت وردپرس

امنیت وردپرس ، وردپرس امنیت ، وردپرس ، امنیت ، گارد وردپرس

طبقه بندی موضوعی

مخفی کردن وردپرس با یک افزونه جالب!

اگر از سایت وردپرسی استفاده میکنید پس در مرحله اول بهتر است سایت خود را از شر هکرها در امان نگه دارید. و تمام نشانه ها و اطلاعاتی حاوی اینکه با سیستم مدیریت محتوا وردپرس، سایت خود را راه اندازی کرد‌ه‌اید، از دید کاربران و هکرها مخفی سازی نمایید.

یکی از روشهایی که میتوانید امنیت سایت تان را بالا ببرید استفاده از افزونه Hide My WordPress است که به راحتی وردپرس را از دید کاربران و هکرها مخفی مینمایید. و یک افزونه امنیتی وردپرس به شمار می آید.

برای مخفی کردن تمامی مسیرهای مشترک وردپرسباید از نسخه پرمیوم افزونه استفاده کنید، با این افزونه میتوان آدرس های ورود به پنل مدیریت wp-admin و wp-login.php را تغییر و یا مخفی کرد. آدرس پنل مدیریت رایج ترین مسیری است که هکرها برای شکستن سایت وردپرسی استفاده می کنند. مخفی کردن این مسیرها باعث میشود امنیت سایت افزایش یابد. و کار هکران را دشوار خواهد کرد.

در صورت محافظت نکردن از سایت خود به راحتی در مقابل هکرها شکست مخیورید. با مخفی کردن و تغییر آدرس ها هیچ چیز دیگر وردپرس اعم از تابع قالب و افزونه تغییر نخواهند کرد.

نحوه کار با افزونه Hide My WordPress

همانند همیشه افزونه را نصب و فعالسازی کنید. سپس سربرگ جدیدی به نام Hide My WP به بخش تنظیمات پیشخوان وردپرس اضافه میشود.

وارد صفحه تنظیمات شوید و برای شروع کار روی تنظیمات> پیوند یکتا بروید و نام نوشته را انتخاب و ذخیره کنید.

سپس تنظیمات را مشاهده خواهید کرد، در یک باکس انتخابی چهار گزینه وجود دارد که در تصویر زیر توضیح داده ام.

پس با این افزونه به راحتی آدرس ورود به سیستم و پنل مدیریت را میتوانید مخفی و نام آنها را تغببر دهید. و حتی میتوانیدانتخاب کنید که به محض ورود به صفحه مدیریت با خطای 404 رو به رو شوند و یا به صفحه مورد نظر شما ریدایرکت شوند. اما تغییر آدرس تمامی لینک ها در نسخه پرمیوم امکان پذیر است.

موفق و پیروز باشید.


برای دریافت افزونه اینجا کلیک کنید 


منبع : میهن وردپرس 


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی